יום שבת, 4 ביולי 2009

מקומות שיש בהם בירה.

בשונה מהתבנית הקבועה בבלוג , הייתי רוצה דווקא לציין כמה מקומות שיש בהם בירה, ולא על הבירות עצמן לשם שינוי.
אז נכון , בכל פאב שכונתי יש בירה, אם תדפדפו אחורה תראו שאת רוב הבירות שאני מזכיר כאן , אי אפשר להשיג בכל פאב.
למען האמת, עד לא מזמן לא הכרתי בירות אייל והייתי שותה לאגר כמו כולם , הלאגר האהוב עלי הוא טובורג רד ואחריו גולדסטר בשביל הציונות.

מקומות שאפשר לשתות בהם בירה:
  • פאב Temple Bar - הזכרתי את הטמפל מספר פעמים בבלוג, אני היית רק בסניף הסינמה הסיטי בגלילות , למרות שהפאב נמצא בתוך קניון, בפנים מרגישים מנותקים מהקניון ויש אחלה אווירה של פאב, המקום מעוצב ממש טוב, והכי חשוב יש המון בירות טובות והמון ברזים , תציצו בתפריט שלהם ,יש חניה חופשית.
  • פאב נורמה ג'ין - מפתיע למצוא פאב כל כך טוב קרוב לבית (דרום ת"א), תפריט הנורמה עשיר בבירות מהחבית ומהבקבוק שלא מוצאים בכל פינה , העיצוב כאמור מצויין , יש חניה חופשית.
  • מבשלה הגמל המרקד - גם את הגמל הזכרתי מספר פעמים לאחרונה , הייתי שם לא מזמן , המבשלה נמצאת באחד מהרחובות הצדדים של רחוב המסגר בת"א , בניגוד לפאבים המבשלה כמעט ולא מעוצבת כלל , אבל יש שם אווירה חזקה של בירה עם כל ציוד הכנת הבירה שיש מסביב , אפילו הופעות ג'אז הייתה שם כשהיינו, הבירות המוגשות הן מין הסתם הבירות של המבשלה , הייתי ממליץ לקחת את האינדיאנה פייל אייל או את המיידנייט סטאוט , ואם בא לכם משהו חדש לגמריי , תשאלו על המיוחדות, יש חניה חופשית.
  • מבשלה ג'מס - אם פתח תקווה יותר קרובה אליכם ואתה חדשים בתחום הבירה , אתם יכולים לקפוץ למבשלת ג'מס בפתח תקווה , המקום מעוצב מדהים , יש שם אווירה טובה של בירה , אבל יש בעיה אחת , הבירות לא משהו . הן לא רעות , אבל הן מרגישות רגילות מידי, משעממות מידי , לאגריות מידי , אז ג'מס טובה לאנשים שפשוט רוצים לשתות בירה קרה וזורמת בלי יותר מידי עומק ועיניין, גם כאן יש חניה חופשית.
  • מסעדה NG - ב NG עוד לא הייתי , אבל רק מלהסתכל על הבירות שהם מציעים הייתי אומר שווה ללכת לבדוק, לפי האתר זו מסעדת בשרים איכותית ביום ובר בלילה.
  • פאב ארמדילו - גם בארמדילו עוד לא הייתי , ציטוט של מישהו שהיה שם " דיזנגוף 174 - פאב עם 11 סוגי בירה מהחבית (כולל מנת טעימות בירה) - ניו-קאסל, סטלה, כאמל, סאן-מיגל ועוד...בדרך כלל מתמלא שם די מוקדם, אז כדי לשבת צריך להגיע עד 21:30 בערך".
מקומות שאפשר לקנות בהם בירה:

  • שר המשקות - שלבים 4 ת"א - מבחר גדול מאוד של בירות מיוחדות , יצא לי לקנות בעיקר מהשר אבל זה רק בגלל הקרבה לבית ומקומות החניה.
  • בירדי - רח' היסוד 4 (קומה 1) תל אביב - חנות שעוסקת רק בבירה , איכשהו עוד לא יצא לי להיות בה , הזכרתי אותה כאן כבר כמה פעמים, אבל זה ה- מקום לקנות בו בירה אני מניח.
  • טיב טעם - כמעט בכל סניף של טיב טעם אפשר למצוא מספר בירות מיוחדות, את DUVEL למשל הכרתי לראשונה בקניה ראנדומלית בטיב טעם.
יש עוד המון חנויות שמוכרות משקאות ועל הדרך יש להם מבחר בירות כזה או אחר , אני חושב שהדרך הכי טובה היא פשוט להכנס בהזדמנות ולבדוק, מלאי הבירות תמיד משתנה כך שקשה לעקוב, החנויות שפירסמתי הן רק דוגמא לחניות שיש לי ניסיון איתן או שהן נורא מפורסמות, ברוב המקרים לא תכירו יותר מ 50 אחוז מהבירות שהחנות מציעה , לכן אני כותב את הבלוג הזה , הבלוג אמור להוות מאגר מידע מקוצר ומתומצת של הבירות שאפשר להשיג בארץ , כך שיהיה מושג כללי לגבי הבירה לפני רכשיתה, ובנוסף הבלוג משמש בתור LOG אישי שלי , משום שלאחר תקופה אני שוכח את איזו בירה טעמתי ואיזו אהבתי.

(מצטער על החפירה)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה