יום שלישי, 30 ביוני 2009

Leffe Brune

שם בלועזית: Leffe Brune
שם בעברית: לף ברון
מבשלה: Abbey de Leffe
ארץ: בלגיה
סוג: אייל בלגי כהה
תאור: בירת אייל כהה שמקורה במנזר. פירותית, מתקתקה וארומטית עם סיומת עשירה. מיוצרת בתהליך של תסיסה עילית. beermaster
אלכוהול: %6.5
ציון בעולם:
3.47/5.0 מצביעים: 769 RateBeer
B+ מצביעים: 231 BeerAdvocate


סיפור אישי:
את לף ברון קניתי לראשונה יחד עם דובל כשעוד הייתי ממש צעיר בעיסקי הבירות, לא מזמן טעמתי אותה בפאב, הבירה הזאת פשוט לא מעניינת , אני סבור שדווקא יש הרבה אנשים שאוהבים אותה , אולי בגלל המיתוג אני לא יודע , אבל גם בבירה זאת לא מצאתי משהו מיוחד שיגרום לי לקנות עוד בקבוק, התאור שציטטתי והדירוג העולמי דווקא לא מסכימים איתי , אבל זאת דעתי.
ציון שלי: 6 מתוך 10 , בירה שמתחילה טוב ונגמרת רע.

מידע נוסף על הבירה:
וויקיפדיה
אתר רישמי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה