יום שלישי, 30 ביוני 2009

Guinness Draught


שם בלועזית:
Guinness
שם בעברית: גינס דראפט
מבשלה: St. James Gate Brewery
ארץ: אירנלד
סוג: סטאוט
תאור: בירת הסטאוט האירית המובילה בעולם שבעצם יצרה והגדירה את סגנון הסטאוט האירי היבש. נמזגת מחבית בעזרת גז חנקן המעניק לה מרקם קרמי. BeerMaster
אלכוהול: %4.2
ציון בעולם:
3.45/5.0 מצביעים: 3,061 RateBeer
B מצביעים: 1,639 BeerAdvocate


סיפור אישי:
אתמול שתיתי גינס בפעם המי יודע כמה, אני לא חובב גדול של בירות סטאוט, גינס היא אולי בירת הסטאוט המפורסמת בעולם , אבל היא לא הטובה שבהן , בהמשך אדבר על בירת בוטיק ישראלית (שאף אחד לא מכיר) בשם "בראשית" אשר נחשבת בעיניי לסטאוט טובה בהרבה, לגינס יש טעם מר וקרמי ללא עומק בטעם וללא השפעה עם האלכוהול, קלילה משהו.
ציון שלי: 6.5 מתוך 10 , אני מודע לכך שמעריצי הגינס ירצו לתת לי מכות, אבל אני מצטער אני לא מרגיש את הקסם.

מידע נוסף על הבירה:
וויקיפדיה
אתר רישמי
בקבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה